Translate

sâmbătă, 11 noiembrie 2017

AGAT Comuna Burjuc Judetul Hunedoara Romania

In data de 04.11.2017 am fost cu colegul meu,Valentin in Comuna Burjuc din judetul Hunedoara.
Am cautat  o vale al carei parau curge din partea dreapta a drumului principal dinspre Muntii Metaliferi .Este aproape si usor de gasit valea,doar ca este greu de inaintat pe ea deoarece sunt numai maracini si lemne cazute. Am mers cu masina pana la ultima casa si am parcat pentru ca mai sus nu se putea urca. A iesit o doamna foarte amabila si ne-a spus ca multi cautatori vin acolo.
La 100 de metrii de unde am lasat masina am gasit o bucata mare de agat(agatul este o piatra semipretioasa de diferite culori).Am spart-o cu ciocanul si dalta,si am scos la suprafata niste bucati foarte interesante si colorate cu rosu maro/galben verde si negru/alb.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu