Translate

duminică, 23 noiembrie 2014

Amoniti fosile Svinita judetul Mehedinti Romania

      Va prezint o zona foarte frumoasa din Romania...unde am facut o expeditie in data de 16 noiembrie 2014 impreuna cu cativa prieteni.
       Am fost in comuna Svinita (Свињица) din judetul Mehedinti,situata pe malul Dunarii ,la cativa kilometrii de Statuia lui Decebal.
    Aici exista un loc fosilifer unde am gasit o gama diversificata de amoniti fosilizati.













In urmatoarele poze va arat ce am in colectia mea de aici:



1.

2.
3.
4.
5.
6.



7.
8.
9.
                                                                     

                                                        AVENTURA CONTINUA...






Un comentariu:

  1. Punctul fosilifer de unde ati fotografiat amoniti se află pe ogașul Saraoski imediat la vest de localitatea Svinita

    RăspundețiȘtergere